23 januari 2013

The Book Seat

Det är första gången jag hör om en läskudde som denna. En sådan här måste jag bara ha! Den skulle avlasta armarna och nacken när man ligger i sängen, soffan, golvet eller stranden och läser. Den skulle också hjälpa mig när jag läser kurslitteraturen då man kan ha boken på plats och samtidigt anteckna eller gör uppgifterna. Man kan även använda den som en liten dyna om man så vill. Nu är det bara att välja vilken färg man skall köpa bland de som finns.

Mer information och bilder kan man hitta bland annat på bookseat.se och thebookseat.com (bilderna nedan kommer därifrån).

Är det här något som ni skulle vilja ha, eller redan har? :)

bookseat2

bookseat

3 kommentarer:

  1. Vilken läcker. En sån skulle jag gärna vilja ha. :)

    sv: Det tycker jag absolut att du ska göra, jag rekommenderar den verkligen. :)

    SvaraRadera
  2. Coolt men tycker aldrig sånna där fungerar. Slutar alltid med att jag måste hålla i boken iallafall. Men annars hade jag kunnat testa!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag vet ju egentligen inte heller om de fungerar fören jag testat en. Tror nog själv också att jag efter en stund vill hålla boken i handen haha :)

    SvaraRadera