1 mars 2013

Månadssummering - Februari 2013

Lästa böcker

februarimånads

1. Häxa – bortom tiden av Celia Rees
2. Inbox (1) av Daniel Glattauer
3. Vila i frid av Sofie Sarenbrant
4. Evig natt av Michelle Paver
5. Fångad av Lucy Christopher

Bästa bok: Fångad av Lucy Christopher

Sämsta bok: Läste inte direkt någon dålig bok denna månad heller, men om man nu ska nämna den som hamnade längst ner på listan så blir det nog Vila i frid.


Sammanfattning: På grund av sena kvällar på jobbet och studier på morgonen har jag knappt haft tid att läsa något så jag har bara hunnit läsa fem böcker i februari. Favoriten är helt klart Fångad som lämnade mig helt tom och längtan efter mer. Jag gillade även Inbox (1) och Evig natt väldigt mycket. Så här i efter hand när jag tänker tillbaka på de här böckerna så tycker jag att Häxa - bortom tiden var helt bra och Vila i frid lämnade inte så mycket känslor efter sig, men den var helt okej.

Jag lånade en hel drös med böcker, men har inte hunnit läsa ens hälften av dem ännu. Imorgon fyller jag år och någon gång de närmaste veckorna kommer jag att göra min stora födelsedags bokbeställning så jag ser verkligen fram emot böckerna. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar