29 maj 2013

Bokrelaterade produkter

Det fanns en bildlänk på adlibris framsida som jag inte tror att jag tidigare har tittat in på, men jag hittade en massa roligt. Här är ett par som jag gärna skulle vilja ha hemma. Hittar ni något som ni skulle vilja ha?

Personal Library Kit

Carolina postade så sent som igår ett inlägg om de här gamla korten som man brukade använda. Själv har jag bara erfarenhet med dessa när biblioteket i högstadiet använde sig utav det systemet. Funderar på att köpa den här bara för att ha dem.

15000_Personal_Library_kit

From the Desk of Jane Austen

Här finns bilder på korten. Jag tycker dessa är jättefina. (Läste på amazon att kvaliten på korten är dåliga och så är det bara 25 kort x4)

from-the-desk-of-jane-austen-100-postcards

4 kommentarer:

  1. Ja de bibliotekskittet är ju supersött ^^ perfekt om man lånar böcker till folk ofta!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är det verkligen. Då vet man i alla fall var man har böckerna och så kan man "bevisa" att personen visst har kvar den x)

    SvaraRadera
  3. Så fina saker, gillar speciellt Jane Austen-korten, super söta :)

    SvaraRadera
  4. De är verkligen söta. Kan tänka mig att sätta dem in i ramar och hänga upp på väggen :)

    SvaraRadera