14 december 2013

Omslag för Sinner

..och nya omslag för Mercy Falls vargarna-trilogin.
Såg igår att omslaget för Sinner har släppts. Jag vet inte riktigt, men jag gillar den inte så mycket. Jag gillar idén med omslaget, men jag tycker den på något sätt känns lite för..kantig. Boken spelar sig i ett helt annat område så självklart ska miljön vara annorlunda än de tre Mercy Falls vargarna böckerna så det är inte fråga om att den borde ha precis samma stil. Kanske jag gillar den bättre när man får se den i bokform.



sinner-bookcover

Däremot så älskar jag de nya omslagen för Shiver, Linger och Forever. Älskar det dimmiga och ljuset djupt inne i skogen. De här omslagen går att köpa i slutet på april.

shiver-repackage

Vad tycker ni om omslaget för Sinner och de nya för trilogin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar