4 januari 2014

Månadssummering - December 2013

december2013
94. Vad jag såg och när jag ljög av Judy Blundell
95. Kyss mig först av Lottie Moggach
96. Bortgift av Simonette Schwartz
97. Lex bok av Sara Kadefors
98. Infinite Sky av C.J. Flood
99. Poison Dance av Livia Blackburne (mellanbok)

Sammanlagt: 6
Antal böcker:
5
Antal noveller/mellanböcker: 1

Månadens bok:
Kyss mig först

Sammanfattning:
December var en helt okej läsmånad. Ingen av böckerna som riktigt stod ut, förutom Kyss mig först. Och Poison Dance mellanboken var riktigt bra också, ser fram emot att få läsa första boken, Midnight Thief, i serien när den kommer ut senare i år.

Nu i januari har jag inte inte planerat så mycket. Jag ska i alla fall läsa klart Elden, 1989 och några bibliotekslån så att jag sedan kan börja projektet/utmaningen med att få mina egna böcker lästa. Studierna börjar nästa vecka så det kommer återigen att bli lite mindre tid för läsning, men ska se till att prioritera studierna bättre den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar