28 februari 2014

Nytt i bokhyllan #22: februari

Jag tänker fortsätta med att göra endast ett book haul inlägg i slutet av månaden. Så här är böckerna som kom i februari. Jag är riktigt stolt över mig själv att jag lyckades hålla mig så bra! Lite mindre stolt kan jag vara över nästa book haul ;)

februaribookhaul_

februaribookhaul

Stolen har jag redan läst på svenska (Fångad) som jag älskade och bara måste äga ett exemplar av. Omslaget beskriver bokens handling så bra och åh ♥ kärlek. Forbidden har jag hört gott om trots att ämnet är lite...förbjudet? Forbidden och Stolen borde egentligen ha kommit redan i min januari beställning, men de blev lite försenade - men bättre sent än aldrig.
A Beautiful Wedding (#2.5) är en novell till Beautiful Disaster böckerna. En bok som jag egentligen inte hade tänkt köpa, men tyckte att omslaget var så snyggt och det matchar mina BD böcker perfekt så..why not? :) Ska bara ta och läsa Walking Disaster före.

Sedan en manick som egentligen är en av mina självköpta födelsedagspresenter. Jag hade trott att jag skulle få den först nästa vecka då jag på onsdagen la en beställning, men de var snabba med att skicka den. Jag kommer att berätta mer om den i ett skilt inlägg om några veckor då jag säkert har hunnit testa den och så, men jag är i alla fall glad och hoppas att den fungerar fint :)  Tejpet som är runt paketet är inte samarbetsvillig så får se hur länge det tar innan jag får hålla i själva läsplattan..

2 kommentarer: