1 februari 2014

Temaläsning - februari

För några dagar sedan var det sista dagen för omröstningen av februaris temaläsning. Tack till er alla som röstade!

Serien som toppade omröstningen är...

engelfors

...Engelfors serien av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren!

Cirkeln läste jag i januari förra året så det är nog dags att fortsätta med serien, men jag la märke till vilka tegelstenar de är när jag lånade hem dem. Men jag ser såklart fram emot att läsa Eld och Nyckeln. Jag vet inte om jag hinner läsa båda två i februari, men jag ska i alla fall försöka! Jag kommer inte ihåg så väldigt mycket av första boken, men jag har ändå en hel del scener i huvudet när jag blickar tillbaka.

Förutom de här två ska jag läsa färdigt Mirakelverkstaden och Kvinnan i svart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar