1 november 2014

Läst i oktober + November TBR

Jag har en tent om en vecka så det har varit ganska tyst både när det gäller bloggen och läsningen, däremot har jag sett på Downton Abbey varje kväll och ska börja på säsong 4. Så bra att jag var tvungen att köpa dvdboxen åt mig själv!
Jag kommer antagligen att ha en liten paus tills tentan är över, men ska försöka få upp en "Nytt i bokhyllan" inlägg och vilka november böcker jag ser fram emot. 

Oktober sammanfattning


Granne med döden av Alex Marwood
By These Ten Bones av Clare B. Dunkle (Skräckläs 2014)
Spökstaden av Ransom Riggs
Another Little Piece av Kate Karyus Quinn (Skräckläs 2014)
Nordkorea: nio år på flykt från helvetet av Eunsun Kim
Livets & dödens villkor av Belinda Bauer

Sammanlagt: 6
Antal böcker: 6
Antal mellanböcker/noveller: 0
Antal seriealbum: 0

Bok som hamnat på favoritlistan: -

Sammanfattning: Ingen av böckerna hamnade på min favoritlista, men det har ändå varit en rätt så bra läsning den här månaden med böcker som jag gärna rekommenderar.
Jag hann läsa två böcker från min Skräckläs 2014 hög.


November TBR


I november tänkte jag läsa ett par böcker från min Skräckläs 2014 hög, några recensionsexemplar och två biblioteksböcker. Jag hoppas jag kommer hinna med dem alla så att jag sedan kan avsluta några fler serier innan året är slut.

3 kommentarer:

  1. Älskade Spökstaden när jag läste den för någon månad sedan! Hoppas det kommer en uppföljare på den bara... xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med slutet den hade så måste den ju ha en uppföljare xD Tror jag läste nånstans att han håller på att skriva på tredje boken nu (hoppas jag iaf).

      Radera
  2. Tre av dina oktoberböcker ligger här ock väntar på att läsas hos mig.

    SvaraRadera