17 januari 2015

Nytt i bokhyllan #27: December

Jag har ju helt glömt bort att visa böckerna jag köpt/fått i december! Men bättre sent än aldrig, som man brukar säga. Tråkigt nog, men inte oväntat, så fick jag inte böcker till julklapp så beställde några till mig själv istället där vid julen.



Jag har länge velat läsa Nalle Puh böcker och efter lite velande så blev det den här boxen (den jag egentligen ville ha var slutsåld, såklart).



Egentligen hade jag tänkt läsa You på svenska (Du kommer ut under våren av Forum), men så ville jag ändå läsa den på engelska och köpte hem den. Jag hoppas verkligen att den är bra och lever upp till förväntningarna. Sedan så kände jag för något lite mysigt så det fick bli The Scandalous Sisterhood of Prickwillow Place av Julie Berry. Ser fram emot att läsa den här! :D Uppstigandet fick jag som recensionsexemplar av Modernista, tack så mycket!Recension finns här.


Från och med nu och framåt så är det tänkt att mitt bokköpande ska minska rejält efter det senaste året, har satt lite regler åt mig själv och jag hoppas verkligen att jag kan hålla det nu. Fast jag har ändå lyckats köpa några böcker redan i början på januari (som man kan se på länken ovan). Men efter det så!

3 kommentarer:

  1. Själv läste jag Nalle Puh-böckerna när jag var liten, men man kanske skulle läsa om dem nu i vuxen ålder. :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad söta Nalle Puh böckerna är. <3 Och The Scandalous Sisterhood of Prickwillow Place vill jag jättegärna läsa, så ser fram emot din recension sen. Hoppas du gillar dina nya böcker! :)

    SvaraRadera