13 januari 2015

Top Ten 2014 Releases I Meant To Read But Didn't Get To


Varje tisdag anordnas Top Ten Tuesday av The Broke and the Bookish
som går ut på att ge sin topp 10 i ett valt ämne. Veckans valda ämne är:
Top Ten 2014 Releases I Meant To Read But Didn't Get To

Det här är 2014 böcker som jag har haft i min bokhylla i över ett halvår (räknar inte med de som jag köpt under hösten) och var sååå taggad när jag köpte dem - och fortfarande är väldigt taggad att läsa dem. Det var inte lätt att få ner det till tio, eftersom jag har köpt så många böcker som gavs ut under 2014..


Sekret (Sekret #1) av Lindsay Smith
To All the Boys I've Loved Before (To All the Boys I've Loved Before #1) av Jenny Han

The Winner's Curse (The Winner's Trilogy #1) av Marie Rutkoski
We Were Liars av E. Lockhart


Midnight Thief (Midnight Thief #1) av Livia Blackburne
Since You've Been Gone av Morgan Matson

Cruel Beauty av Rosamund Hodge
Unravel av Calia Read


The Assassin's Blade (Throne of Glass #0.1-0.5) av Sarah J. Maas
Never Have I Ever: My Life (So Far) Without a Date av Katie Heaney



10 kommentarer:

  1. Älskade Cruel Beauty - så underbart skriven! Läs den!!! C:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste verkligen se till att få Cruel Beauty läst under första halvåret! :D

      Radera
  2. Haha jag är också sjukt taggad när jag köper böcker men ändå blir det att de bara får stå i bokhyllan sedan.. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, skönt att man inte är den enda ;D

      Radera
  3. Spännande titlar! E. Lockhart är jag med nyfiken på och vill läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli spännande och se vad jag kommer att gilla om Lockhart. En av hennes andra böcker kommer att ges ut på svenska under våren som jag också ser fram emot att läsa :)

      Radera
  4. Spännande med den där "all the boys..." att det ska bli en serie. Blir verkligen nyfiken på vad den handlar om!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag trodde först att "All the boys.." skulle vara en ensamstående bok. Undrar om det kommer fler än två böcker.

      Radera
  5. Så lätt att slinta med köpfingret när det kommer till böcker :) we were liars har jag varit sugen på rätt länge nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen ;) Hoppas vi båda får tid att läsa den snart :)

      Radera